gal1 natt hahah

hahah asso va i helvete, jag vaknade nyss...
för att klockan 6 imorse när jag & mohamed inte hade gått och lag oss än, så fick han för sig att vi skulle ta bussen in till stan & mötas där för han vela ha juice ja hade i mitt kylskåp:'D
fast jag glömde juicen (a
tog iallafall halv6 bussen till stan, så gick vi runt, hjälpte coffehouse att öppna & skulle sätta oss vid nordea där man inte har suttit på evigheter.
så från ingenstans kommer marre & pamela gående. tror adrig jag har garvat så mkt i hela mitt liv. va är oddsen lix?
så gick vi runt ett tag, tills dom andra blev törstiga, så hittade dom en sån här slang det kommer läsk ur, i utebaren på brända bocken..
stog dom där och drack cola från den där jävla slangen.. HAHA asso åh herregud...
sen drog vi hem te pamela & drack nå jävla te som man höll på att garva ihjäl sig av.
så tog jag halv nio bussen hem till mig & typ decka (a)










ska fixa mig nu iallafall & sedan ska jag ner till stan & möta linnea, & sen va med hon, ewe & anna. sen ska nog ida sova är ! have a gr8 d4y, peace!


Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0