orkar inte

jag fattar inte varför jag alltid ligger vaken så här sent och aldrig kan sova nån jävla gång. jag är trött, trött som faan, men det går inte att somna. massa jefla tankar i mitt huve hela tiden. så Jävla jobbigt, vet inte vad fan ja ska göra för att somna. GAAAH damp. & hur fan ska jag orka upp te skolan när den börjar nästa vecka? fan heller, palla. Plus att allt är så himla upp och ner och helt sepe just nu. kan folk bara ta och bestämma sig hur fan dom ska ha det. as jobbigt. fattar inte ett skit. plus att ja är assjuk just nu. härligt. vare ja som kommer komma te skolan helt död ellä? svar ja. fan vad jag klagar just nu haha. men det finns inte så mycket annat att göra. aja, ska fortsätta ligga vaken, nån gång måste ja ju somna. gonatt.

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0