trött som ett as

dåligt trött jag är efter dagen.
mötte iallafall upp amanda & mikaela, vi va med masood & emil tror jag han hette. sen drog jag mohamed amanda mikaela amanda tove & zebastian till gävle strand. skulle röka pipa men näe.
martina & två killar kom också.
sen blev det chillkvällis på stan igen haha, & nu tycket ja faktiskt att lille jonas har gått lite förlångt den här gången, verkligen, att han inte kan släppa det. grow up man !

har inga bilder just nu för ja orkar inte leta på sladden (a'   kommer sen.  nu ska ja kika teve & s0va, pz

Comments
Postat av: ANONYMA M

skojaa inteee



P.S köp dom där fina chinosen jag såg i nåt inlägg!!

2010-08-07 @ 04:58:09
Postat av: Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

men gu tack bruden½ :D följ mig gärna med bloglovin! :D jag kan följa dig då!:D

2010-08-07 @ 09:44:46
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0