.

fortfarande jävligt nere sen igår, tycker så jävla synd om alla som kände han jättebra.. men men , finns inget jag kan göra än att stötta dom som stog närmast, & det kommer jag göra.

&så vare ju roligt att man kanske ska få forsterfamilj på heltid. jag som bara ville ha en jag kan vara där ibland när jag ville. nejnej då ska jag kanske få flytta. jävla sochoror aldrig!
menmen, inget att göra åt där heller.. & eftersom jag ska gå skolan i gävle så blir det iallafall säkert inte nå långt bort.
bara att gilla läget.


idag iallfall får vi se om jag nog hittar på någonting med jacob eller inte, är ganska sliten & mina ögon är helt drogade. aja inget att bry sig om, hoppas det är någon som klagar så jag kan skratta åt dom.
ikväll blire parteeey iallafall eftersom att sötbella fyller imorgon!
bilder kommer senare h0h0h :)


Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0