sköööönaste dagen !

sjuk dag sjuk dag sjuk dag ggr tuuusen HAHAH

käkat som fan idag, allt möjligt, tror aldrig jag sett en sötare hund än min mormors nya heller !
aja, kom hem till mig vid 8 igen, amanda somnade tills jag väckte henne och vi drog te stan, hyrde våra filmer och köpte våra rockstars, skulle gå hem till mig men fastnade utanför nån pizzeria i tv timmar i regnet & bara snackade, om allt, verkligen aaaallt !
sjuktskönt iallafall, dygnsura gick vi till mig, medans amanda klev på en groda vid högskolan & skrek så hon måste ha väckt hela gävle HAHA ! där fick du igen för min myra på tungan igår !!
sen gick vi vid kyrkogården klockan tolv, höll seriöst på o börja grina, fan va fjolliga vi är hahahah ! kändes faktidkt som om nån kollade på oss i skogen brevid... aja hahaha, nu ska vi kolla två filmer och sedan soooova, peace !

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0