funderingar

tänkte nyss på, att vafan ska man önska sig i julklapp?
är ju inte direkt så att det är som när man var liten, typ önskade sig en affish med nån artist man gillade, ett stort gosedjur & liknande.

nu är det ju typ iphones, systemkameror, svindyra kläder, & massa pengar.

mycket roligare att få saker när man va liten, då blev man glad för allt, förutom mjuka paket hahah. ;)

nej men det blir väl pengar i år igen antar jag, blir väl att jag får massa presentkort som ligger kvar i typ ett år om inte mer med typ 50 spänn kvar på alla höhöh..

men du vi höres för nu ska bellis sova för jag är så jääävla trött, nightynight ;)



låna bilden av amanda eftersom jag inte hunnit ladda min kameramobil (;

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0