Presentation av mig själv.

kikade runt på lite bloggar och såg att marre hade lagt upp en sån lista som dom flesta har.
så eftersom jag är ganska så fantasilös så tänkte jag köra på den jag med! =)

Dag 1 - Presentation av mig själv.
Dag 2 – Pinsammaste jag någonsin gjort.
Dag 3 – Mina syskon.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Berättar om något busigt jag gjort.
Dag 6 – Min dag i detalj.
Dag 7 – Min bästa vän/vänner.
Dag 8 – Min första kärlek.
Dag 9 – En perfekt helg för mig.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Någon jag kan prata med om allt.
Dag 12 – I min väska.
Dag 13 – Den frisyr jag trivs bäst i.
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Min önskelista.
Dag 17 – Min favoritresa.
Dag 18 – Min bästa födelsedag.
Dag 19 – Något jag saknar.
Dag 20 – Den här dagen för precis ett år sedan.
Dag 21 – Fula ovanor.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Något jag önskar att jag gjorde mer.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – Min skoltid.
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats.
Dag 28 – Mina favoritskor.
Dag 29 – Mina ambitioner.
Dag 30 – Vart jag helst vill vara just nu.



jag heter alltså isabelle hedström, men mina vänner kallar mig för bella.
kallades alltid för isa förut, men gillar inte det så värst längre.
är 16 år, född 940326.

jag gillar allt med färger på , har alltid färgglada kläder, det lyser upp min vardag.

mitt största intresse är musik, älskar allt som har med musik att göra, plus att jag gillar att sjunga, det får mig att må bra. måste alltid lyssna på musik när jag ska sova oxå heheh.
på vintern åker jag helst skidor vilket är en av de bästa sakerna som finns. finns inge härligare!
annars är jag oftast med tove och amanda, & ibland ida.  men det kanske ni märkt?;)

vet inte riktigt vad jag ska säga, som sagt, fantasilös;)
men jag tycker själv att jag är en bra vän, kan hålla saker jag har lovat, men är jävligt envis enligt mina vänner höhöh.
kommer inte på mer så hörssssheeyy:)












Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0