m0vies.

hittade massa gamla filmer på datan , sitter och garvar ihjäl mig..
orkade inte vrida på vissa så ah:)





måste varit förra hösten ? 





hahah åh i somras vid mig, saknar den där dagen HAHA




HAHA sepejävel...



HAHAHA ida kommeru ihåg alla jävla filmer vi gjorde! jag dör









på stan nån natt efter sommarkväll va?
undra hur många ggr jag va tvungen att filma om för ni gjorde fel hahaha



åh fan va nöjd ni va över den hära hahaha



åh gosh va ja saknar den där dagen :(



typ 100% seriös hahah



dygnat= galen/cp/skum morgon halvsex på stan..



men herregud kvinna..



till er som inte trodde på att spindeln jag & linnea såg i hagaström va äckligt stor!!!!



jävlar va filmer det blev, men minnen som inihelvete<3

Comments
Postat av: mohmo

Hahahaha, fyfan

2010-10-28 @ 18:36:56
URL: http://nattstad.se/mohamedtouzari
Postat av: ida jansson

jag är skön ju.. hahhahahah eller..?

2010-10-28 @ 23:56:02
URL: http://idajanssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0