tjalalal

dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig, men vaknade med amanda och vi drog te hennes faster & hälsa på hennes nya bebis som är fem dagar gammal. så jävla söööööt! ska lätt gifta mig med han höhhhhhhhhh. fast vi kom på att när han är 15 är ja 31.. pedd0 varning hahah.

drog te skutskär te amanda en sväng, sen har resten av kvällen spenderats hemma hos tove med henne ida och amanda.
käkat g0tt, druckit powerking som galningar och kollat filmer. såg nog den mest random filmen jag nånsin sett i hela mitt liv hahahaha!
men kom nyss hem eftersom toves pappa va gullig nog att skjutsa hem mig så jag slapp gå till stan i regnet.

jajust min lg touch gick typ sönder idag, touchen sluta funka............kul eftersom man har haft den i inte ens en månad.die.
har min gamla ericsson mobil tills den andra är lagad då.har inge musik eller nånting.kul bella kul.


men aja, ska kika film strax sen sova sönder mig, nattttttttttttttttttt.








Comments
Postat av: Linnea rustemi

TACK BELLA! loooooooooove låten hehehheheh

2010-09-26 @ 11:34:05
URL: http://linnearustemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0