23.50

kom precis hem ungefär.
vart en jävligt skön och rolig dag faktiskt, det behövdes för att rensa mina tankar lite.
först med amanda på köpis en sväng, träffa david,gunnar och robin där, käka donken och drog ut och åkte med gunnars bil.
vilket vi har gjort hela kvällen, åkte ut te skutskär och släppte av amanda, donken och sen ba åkte runt.

men nu sitter jag här ensam med mina tankar igen och jag hatar det så grymt mycket. HATAR.
har ett val som jag inte vill välja, men jag måste. men nån måste bli sårad och jag kommer inte att klara av det.
att verkligen veta att någon kommer bli sårad, jag väljer vem.
nejnejnejnej vill verkligen inte, vill inte.
så nu ska jag gräva ner mig i min säng , sätta på musik och bara tänka hela natten.

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0