tids maybe baby

SENASTE:
Dryck: nån random energidricka
Telefonsamtalet: amanda
SMS: tommy
Sång du lyssnade på: jag gråter bara i regnet
Gången du grät: igår

HAR DU NÅGONSIN: 
Har någon varit otrogen mot dig: hoppas jag väl int
Förlorat någon speciell person: ja
Varit deprimerad: ja
Varit så trött att du somnat sittandes: hahah ja

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: ohja!
Fått ditt hjärta krossat: ja

Skrattat så att du har börjat gråta: haha allt för många ggr

Träffat någon som förändrat ditt liv: ja

Insett vilka som är dina äkta vänner: yess!
Fått reda på att någon har pratat om dig: ja.
Kysst en kompis: haha yes

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: nästan alla trors ja;o
Har du några husdjur: hund
Vill du ändra ditt namn: njae tveksamt
Vad gjorde du under din förra födelsedag: festade trors ja
Vilken tid vaknade du idag: nio
Vad gjorde du igår runt midnatt: haha grät tror ja
Någonting som du längtar till: sommmmar
Senaste gången du träffade din pappa: halvår kanske?
En sak du skulle vilja ändra om i ditt liv: att jag är för snäll
Vad lyssnar du på just nu: ingen just nu faktiskt
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: hah ja
Vad gör dig irriterad just nu: ganska mycket.
Vad är ditt namn: Isabelle
Singel/upptagen:  singel
Stjärntecken: väduren
Kille eller tjej: tjej
Hårfärg:  brun/svart 
Långt eller kort: jag tycker jag är lång..
Längd:  1.68
Vad gillar du gällande dig själv: att jag älskar o sticka ut
Piercings:  öronen, läppen
Tatueringar: nej
Höger eller vänster: höger

DIN FÖRSTA:
Operation: nåt i näsan
Piercing: öronen
Bästa vän: dannis
Sporten du spelade: ridning och fotboll
Husdjur: hamster hah
Konsert: typ carola lr ngt? HHA
Förälskelse: behövs int nämnas här.


JUST NU:
Äter du: inget
Dricker du: inget
Är du på väg att sova
Lyssnar du på: inget
Väntar du på: att det ska bli löööördag!

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: ögonen
Kramar eller pussar: pussar 

Kortare eller längre: längre

LängreRomantisk eller spontan: say what?

Snygg mage eller snygga armar:  mage
Tatueringar eller piercingar:  piercingar
Känslig eller inte:  känslig, men int jätte
Ragg eller förhållande: förhållande
Bråkstake eller tveksam: både och

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: ja

Tappat glasögon eller linser: nej har aldrig haft

Krossat någons hjärta: aa

Har du blivit arresterad:  njae, räknas visiterad haha?
Gillat din killkompis (mer än som vän): nej

TROR DU PÅ:
Dig själv: njae sometimes
Mirakel: jodå
Kärlek vid första ögonkastet: nej
Himlen: ofc!
Tomten: vem gör int?




bara nån randomgrej jag gjorde för jag har tråkigt.
men kom hem för nån timma sedan, vart hos victor m han o amanda först, kolla nån äcklig jävla vidrig film.
sen drog vi ner till stan o köpte min älskade festis!
så vidare till gävlestrand o tog det chill bara.
drog o mötte bella o va med henne medans victor o amanda va tråkiga o gick hem te han.
drog o mötte victor o amanda senare igen o käka donken o ba va ute o snacka lite.
FYFAN VILKET ONÖDIGT JÄVLA INLÄGG HAHA.
men har man tråkigt har man.
nu ska jag sova, godnatt!

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0