boring osv

1. vad heter du? Isabelle Charlotte Hedström
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Alice eller Alicia
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Mikaela eller Amanda
4. vilket stjärntecken är du? vädur
5. vilken årgång är du? 94a
6. vart bor du? långshyttan just nu
7. bott utomlands? nej
8. flyttat antal gånger? 3  
9. vart skulle du vilja bo? I en egen lägenhet nånstans långtbort
10. vilken skolklass? går inte i skolan
11. vad vill du bli när du blir äldre? typ inredare eller något

UTSEENDE
1. hur lång är du? ca. 168 cm
2. hur mycket väger du? har ärligt talat ingen aning
3. hårfärg och frisyr? just nu brunt med ljusa slingor, långt och rakt
4. ögonfärg? gröna
5. mest nöjd med? mitt hår
6. minst nöjd med? min kropp 
7. skostorlek? 37
8. glasögon? nej
9. har du några piercingar/tatueringar? öronen, läppen, tungan

FAVORITER
1. filmer? skräckfilmer, vad som helst går bra
2. låtar? Blandat, helt blandat. beror på vad jag är på för humör
3. årstider? vintern
4. mat/dryck? vet inte vad för mat, typ cola och redbull
5. djur? hund
6. färg? lila
7. parfym björn borg
8. tv-program? blandat
9. ämne i skolan? engelska
10. sysselsättning? vänner, skidor
KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? ingen
2. vad använder du just nu för skor? adidas, puma
3. favoritfärg på kläder? svart, vitt, grått
4. favoritmaterial på kläder? fan vet ja
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? vet inte, ge mig pengar så drar jag och kollar
6. favoritaffärer? h&m, bikbok, seafun
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? vet inte
8. favoritmärke? inge spec
9. vad har du för byxstorlek? jo för det orkar jag ju gå och kolla
10. vad har du för tröjstorlek? vad jag känner för att ha, allt mellan S till 6xl
DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? ganska stort
2. vilken färg på tapeterna? i gävle, vitt med en grå fondvägg. långshyttan vitt med grå fondvägg
3. vilka färger går rummet i i övrigt? svart vitt grått
4. favoritmöbel i rummet och varför? sängen
5. vad vill du ändra där inne? allt
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? i gävle
b) video/dvd? i gävle
c) dator? i gävle
d) stereo? inte stereo men högtalare ? gävle
e) telefon? nej
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? gräs, träd, lägenhets huset mittemot. gävle- träd, gatan, grannhuset
8. vad gör du oftast i ditt rum? sover, musik
9. vem förutom du brukar sova i din säng? mina vännnnnnnner
10. favoritpryl i rummet? sängen

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0