wellwellwell

så tackar jag viktor för att jag fått den låten i huvudet!
men har vart hemma hela dagen fram tills kl sex då jag inte orkade mer, bestämde mig att jag inte vela va sjuk längre så jag, amanda & tove åkte en sväng ut till valbo en snabbis och va med viktor, oskar,jalle,wille,ante & nicole ett tag.
men va så äckligt kallt och blåser ju som nåt jag vet inte vad så va tvungen att ta bussen hem.
ligger här i min säng nu och funderar på att gå och göra mig varm choklad och en macka..
fasen va gott!
ska va med sötaste robin imorgon hela dagen iallafall!
godnatt
vill bara göra klart en sak en gång för alla.
jag vet att det är typiskt mig att ha vantarna ungefär sådär, men jag gör det för det mesta.
och det är bara av en ren reflex, om ingen säger åt mig att jag har vantarna sådär så tänker jag inte på det själv.
men ah, jag är den jag är och jag tror inte att vantarna är mitt största problem just nu hahaha.

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0