bajsdag

kkkkuuuuul, dåligaste dagen ever.
vaknar upp så har hela halsen svällt igen eftersom min äckliga jävla halsmandel är helt störd.
fick så för två veckor sedan, käka pencilin i en vecka och sen gick det över.
nu äre tbx igen.
GAAAAAAAAAAAAAAH får nå psykfel...
så ska till sjukhuset halv elva.



måste bara tillägga att jag har världens bästa vän!
amanda anna andersson du är guld värd för mig vet du det?
om inte annat så vet du det nu.
kan inte förstå hur du har orkat stått ut med mig i snart två år.
och jag hoppas att du vet att jag finns där för dig, alla lägen och dygnet runt
tills jag dör.
kommer aldrig släppa taget om dig för du är det bästa jag har.
jag älskar dig!

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0