svar;

sara om let the rain wash away, all the pain of yesterday.:
hej, gillar din blogg och tycker synd om dig på nått vis. 

jag har några frågor inga speciella eller så men har du tid kan du ju svara.

1. saknar du alla vänner eller några speciella isf vilka?
2. Bella & amanda som du är med mest, hur mår dom när du är en bit ifrån?
3. har du nån kontakt med din familj?
om inte är de jobbigt.
4. saknar du staden gävle
5. Skulle du få ändra nått som hänt isf vad?

kram Sara :)
svar; tack så mycket! men du behöver inte alls känna att du tycker synd om mig på något vis alls.
ska försöka svara så bra som jag kan.
1.  klart att jag saknar mina vänner, det är dom som jag saknar mest och skulle aldrig tänka mig att förlora dom helt. jag har ju fortfarande kontakt med dom och dom som vill får hälsa på .
2. det får du ju nästan ta och fråga dom om, men dom saknar mig lika mycket som jag saknar dom, o det gör ont i mig att jag inte kan umgås med dom som förut.
3. nej jag har ingen kontakt med min familj och har inte haft det på tre veckor.
det är förjävlans jobbigt, men jag kan inte göra något åt saken.
4. staden saknar jag inte, inte vissa människor heller. men jag saknar att känna mig fri om du förstår hur jag menar, att kunna gå ut och ba ta bussen till mina vänner. vilket jag inte kan göra nu eftersom det knappt går bussar här.
5.  jag skulle inte ändra att jag flyttade hit för det behöver jag, behöver få komma bort litegrann.
men skulle ändra hur jag behandlade vissa saker, hur jag såg på saker och att jag hade tänkt igenom mina beslut innan jag hade gjort dom.
hoppas du fick dom svaren du hoppats på, kram :)

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0