söndagkväll

kom nyss hem efter den drygaste bussfärden i hela mitt jävla liv.
bussfan från bella va ju såklart sen, bad busschauffören att ringa 41an te gävle och be den vänta nån minut " ja visst kan jag göra det!" tror ni han gjorde det eller?! nej! sepe äckel gubbjävel.
så va berädd på att antingen frysa ihjäl i resecentrum i en timme eller bli uppäten av dom äckliga små hofors barnen som stog där o härja.
men så klart kommer 91an efter en halvtimme och räddar mitt liv!
så tog mig en sväng med bussen genom hela forsbacka, valbo och jag vet int vad.
tog en jävla timme...
så klart fick man ju frysa lite till på stan i tjugo min .
men nu ska jag krypa ner i min kära älskade säng och ba soooooova.
godnatt.

Comments
Postat av: ebbalindholm

Sv; haha, ungefär lika då;)

2011-03-21 @ 10:01:45
URL: http://ebbalindholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0