eh

jo men ah idag sög ju, va astrött imorse eftersom jag inte sov nånting inatt..
så drog te skolan o blev helt jävla slut, huvet börja dunka o spännde, blev helt yr o såg knappt nånting. skitkul typ.
låg på golvet i typ en timme sen blev jag skjutsad te sjukhuset.
fick ligga där o ta blodprov o blodtryck o blablablaosv.
blev tvingad att äta en isglass för att mitt blodsocker skulle gå upp.
så hade typ fått nå blodsockerfall haha..jätteroligt typ osv.
ne men nu har jag varit hemma i några timmar, va nyss ut o tog en cigg med pierre.
va meningen att jag skulle te sandviken o va m jakob o bella idag me fick inte åka dit eftersom ja va på sjukan idag.
så det sög ju lite.
så nu väntar jag på amanda. hörs

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0