förlåt.

kom hem för ett tag sedan, sjukhuset först imorse och tog blodtrycket, va helt som det ska vara!
så drog jag hem till gustav en sväng medans jag vänta på bussen te sandviken.
va med emma och bella ett tag i sandviken först o sen drog jag och b1 å köpte tårta, drog te stan o kolla runt på kläder o shit.
drog ut o va med jim, ida och adrian, och senare var jag och bella med jakob ett tag tills jag och han skulle hem.
stackarn cykla haha, fyfan va kallt. hatar sveriges jävla kyla, va fan sommar förra veckan, men neeeeee då bestämmer sig sverige för o vända kappan efter vinden och ba köra med snö o minus grader!
men de är ju skönt.
ne men nu ska jag gå och lägga mig i sängen och sooooova! puss

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0