hihihihihi såhär kul har jag osv.

Vilken svordom använder du mest? svär ungefär hälften av tiden jag är vaken så, men det är väl fan eller helvete.
Äger du en iPod? nope!
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 10:15
Hur många resväskor äger du? hur ska jag veta?
Använder du flip-flops? näe
Var köper du dina matvaror ifrån? fasn vet jag vars mamma köper
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? det beror väl på hur snygg jag är just då ;) HAHA
Vilken var den senaste filmen du såg? har ingen aning faktiskt
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? en vän! 
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? egen lägenhet!
Har någon någonsin kallat dig lat? njae vet ej
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? näej
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? som att jag har en cd-spelare?
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? fan vet jag, lite allt möjligt mann1
När var senast någon stötte på dig? lördagssss
Vad åt du till middag senast? nudlar
Använder du huvtröjor? i princip alltid!
Kan du vissla? yesyesyes
Vem var den senaste som ringde dig? tove
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? inte vet jag...... 
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? jag tror inte, jag vet. 
Vilket riktnummer befinner du dig i? 026 eller va?
Tittade du på tecknat när du var liten? såklart, who didn't?! 
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? nordens största eller nåt sånt?
Hur många syskon har du? 1
Är du blyg inför det motsatta könet? det beror på!
Vilken film kan du alla replikerna till? typ spirit o alla disneyfilmer haha!
Äger du några band t-shirts? ne
När flög du senast? augusti 2010!
Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Läser du för skojs skull? näe inte nu längre
Pratar du några andra språk? engelska, spanska. 
Diskar du din egen disk? nejförfan, det man har diskmaskin till!
Har du gråtit offentligt? hehe ja det har jag, men det är yyyyyytttterssällan som det händer, nästan aldrig då alltså!
Har du en stationär dator eller en laptop? laptop. 
Försöker du alltid lära dig nya saker? ofta jag försöker? det ba häääänder lixxxxx 
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? ahaaaaru!
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? dejt? vem fan går på dejt?
Kan du kasta macka? ah om du brer en .
Har du någonsin varit på Jamaica? nej mannen!
Vad har du med dig in på bion? det jag är sugen på för tillfället kanskeeee?
Vem var din favoritlärare och varför? johanna! för hon psykade int ur på mig 24/7 heh 
Har du dejtat någon av en annan religion? MEN VADÅ DEJTA?!
Vad har du för väder? snö/regn osvosv
Har du en blogg? nä haha...
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? no comment angående gymnasium HAHA 
Gillar du att flyga? flyger inte, jag flyter.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? får han mig o skratta äre ju liksom helt ok!
När sov du senast på golvet? fan vet jag
Vilken är din favorit drink? vodka, piggelin, sprite. så sjukt gott!
Gillar du din boende-situation? nesh
Vilken är din mammas hemstad? sollefteååååå
Din pappas hemstad? fråga han för tänker då inte jag göra
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? beror på hur trött jag är kanske???
Är dina dagar fullbokade och stressiga? not really haha..
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? jolåsatte...
Vilken är din favoritfrukt? hur fan hamna den frågan här?!?!
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? ne, ja äter det som är gott resten, I dont give a fuck!
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 18 jaaaaa 
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? ne 
Tror du på liv på andra planeter? HAHAHA tja
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? venneeee
Tror du att Gud är man eller kvinna? men hallå?
Vad var det senaste du åt? nudlar
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? motsatta 
Hur valde dina föräldrar ditt namn? vene ja?
Gillar du senap? njeaejae
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? fuck my life.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? ja förfan!
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? ...?
Tycker du om att krama folk? beror ju på vem det är, annars funkar ju en smäll också
Skulle du säga att du är trendig? HAHA trendig? vafan
Äger du en digitalkamera? systemkamera yaoman 
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? fan vetja
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? ne, gör endå likadant
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? ingeeeeeeeN
Tycker du att du är attraktiv? kan väl hände, fast .
Vad är du allergisk mot? kiwi och blåbär hehehe
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej då hade jag väl inte ätit kött?
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? anton hahah

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0