Bara för att jag har tråkigast i världen

är du beredd? -  Sen jag föddes
okej då börjar vi - Aight
vad heter du? - Isabelle
hur gammal är du? - 17
hårfärg ? - Svart.
lång / kort ? - 168 typ
skostorlek? - 37-38
använder du bh? - Ja
om ja vilken storlek har du? B - C
vad har du för färg på dina underkläder? - Svarta och lila right now
är du kille?-  Visst
är du tjej? - Nej?
runkar du ofta? - Ehm ja? Gör inget annat
är du singel? -  Ne
skulle du kunna starta ett förhållande nu? Har redan ett
är du intresserad av nån tjej/kille? Ja
är du oskuld? - Nej
om nej hur gammal va du när du förlora den? - 15
har du ett förhållande? -Ja
är du tjock? - Njae
kan dina föräldrar lita på dig? - Haha..
har du bra självförtroende? - Nej
har du blivit sviken nån gång? - Ja?
hur är ditt humör just nu? - Festhumör..
har du testat på knark? - Yess
tycker du om jordgubbar? - Ja
har du testa snusa? - Usch nej
har du rökt någon gång? - Röker
har du några syskon? -  1
vad har du för mobil? - Sony ericsson just nu
tycker du om att sola? - Ohja!
gillar du att grilla? - Nej men att äta grillat

går du på någon sport? - Nej
spelar du nå instrument? - Nope
favorit film? - No idea
hur mår du? - Jag lever iaf
vad skulle du offra allt för? - Min familj och mina närmaste
lunarstorm eller bilddagboken? - Inget av det haha
vad har du gjort idag? - Duschat, fixat mig, ätit frukost och umgåtts med bästavän
är du snygg? - Fråga inte mig
vad är de bästa me dig - Vettefan
vad är de sämsta me dig? - Envis som fan
kan du cykla utan händer? - Ah haha
har du magrutor - En ja
vart bor du ? - Långshyttan just nu
trivs du där? - Javisst
hip hip hora eller fjorton suger? - Haha jadu.. no idea
är du bisexuell? -  Nej
vad tycker du om bögar? - Inget speciellt?
ska din tjej/kille helst va lång eller kort - Lång
vad tycker du om fotbolls-vm? - IDC
vilket lag i allsvenskan håller du på? - Bryr mig ej
om du fick välja vart du skulle bo vad skulle du välja? - Spanien
dricker du? - Haha mja
har du tröttnat på frågorna? - Ja
bra då fortsätter vi - Kkkkul
har du stort rum?  - Nej
hur många kuddar sover du med? - 4 nu
har du bra kontakt med dina föräldrar - Nej
sova ensam eller med någon? - Vet inte
vem sov du senast med? - Amanda
vet du någon som äger en blogg? - För många
vad har du för mobil nummer? - 0722933630

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0