Tack och godnatt typ.

Ska aldrig mer äta muffins i hela mitt liv. Eller jo det ska jag, men inte idag.
Ätit tre stycken nu efter maten och magen ba POFF, HEJHEJ JAG ÄR EN LEVANDE MUFFINS MED EN NAVELPIERCING MITT IALLTIHOPA.
Hahahhaa okej fick en syn nu faktiskt.. orkar inte, mina kvällsmeduciner gör mig konstig.
Så prata inte med mig på kvällen för jag är så jävla random som man kan bli.
Fast är ganska random annars också men det behöver vi ju inte ta upp.
Fast nu gjorde jag ju det.. fan.
Aja ligger i sängen nu och väntar på att meducinen ska slå till i huvet så jag deckar, asskönt.
Så imorgon kommer Amanda och Victor hit och sover över, och jag ska få vara med min pojkkkkkkkk!
Men nu ska jag byta tungpiercing och tvätta navelpiercingen bara för att ha något att göra.
Puss.

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0