.

Nova carlsson om 4:
hej bella mitt namn är Nova, och jag gillar den blogg. du skrev ingenting i lördags och varför inte då vad gjorde du ? .
Hoppas du hade det bäst och dom va snäll dom du va med;).

Har en till fråga jag bor i ett ställe som heter Lindköping och då aldrig vart där du bor i vanliga fall. Skulle inte du kunna berätta hur de fungerar i den staden och vad det finns och göra. Sen även vad du brukar göra. Ska nämligen åka i närheten där i vinter.


Svar; HAHAHAHAHA du driver?
För det första, om jag inte skrev nåt i lördags hur vet du då att jag var med några?
Och för det andra, Lindköping, vafan är det förnåt?
Och jag tror nog du varit i närheten av den stad jag egentligen bor i eftersom att din ipadress verkar höra hemma i Gävle ;)

Comments
Postat av: f

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!

2011-09-05 @ 07:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0