Mysis

Ligger och myser i soffan som jag gjort praktiskt taget hela dagen haha..
Tjock jag vet, men är faktiskt sjuk.
Halsen är uppsvälld som ett as och jag låter som en jävla groda.
JÄVLA ÄCKLIGA FILMJÄVEL. Paranormal activity tre. Hatar den, sitter och skriker som en liten jävla unge..
Nejnej gå inte dit nejnejnejnej.. allts vad är det för fel med alla jävla skräckfilmer.
Inte fan går man väl dit man hör konstiga ljud och ser massa saker.
Jo men det första man skulle tänka på då är ju typ " Åh fan va konstigt det låter, och oj titta va är det där för gubbe som gick förbi i vardagsrummet? Han kanske är snäll, jag går och presenterar mig!"
Idiotfilmer.
Hahaha sällan jag ska vara så negativ..

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0