So what we get drunk



Hej gobitar!
Sitter i Carros säng och ska snart göra mat, sedan drar jag till Adam och sover där. Vettefan vad vi ska göra men hittar väl på nåt som vanligt.
Undrar om det regnar ute.. ser ju fan inte härifrån.. Lär nog ut och kika. Regnar det blir jag ledsen i ögat.
Men vi bor ju i Sverige så man kan ju inte förvänta sig nåt annat.

Vill bara att det ska bli sommar, så man kan bada, sola, gå i shorts och linne.
Det bästa jag vet med sommaren är nog de sena sommarkvällarna.
Så äckligt mysigt så det finns inte!
Det här sommaren kommer blli helt underbar känner jag på mig!
Allt flyter på just nu, skolan, jobbet, och massa annat!
Stabilare än nu har jag inte känt mig på flera år.
Så sjukt glaaaaaaaaaaaaaaaaaaad.
Aja, hejdå!


Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0