y0

världens längsta dag idag.
började kl nio, jag och linnea va där typ halv haha.
asonödigt att ens gå dit, alla fick fylla i ett papper sen gå hem haha.
imorrn är vi lediga,KUNG!
sen drog jag,linnea och klara och käka pizza, och sen hem te klara några timmar & typ va helt dötrötta .
vid halvfyra tog jag &ida tåget te uppsala för vi hade tråkigt.gick runt och kolla lite, ja köpte skosnören woho hahah.
ska sova strax för är helt slutkörD hehEheH nattis.


schnögging i skolan imörse


alviiiin, så jefla soet!


amanda kom förbi klara en sväng


h0h0h gölli


ida 2 sek innan jag också somna på tåget hihih

 
ida skulle såklart stå aslänge på stan &kolla på mona salin (stavning?)för hon tyckte det va coolt...


hahaha schnygging!


chillbänkarna lr vare nu va förnåt








ankan som attackera oss!!


mina skorsnoeren huhuuhu


fick hem det här idag oxå!


aaaaa tröjan, äntligen!


sitter bra där på min vägg tills jag bestämt vart jag ska ha dom(:


vet att man får en sån gratis när man beställer, men tycker dom sitter bra där &så!


Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0