fuck you.

jag sitter absolut inte och äter världens godaste kinamat nu, och jag har verkligen inte alls längtat efter det i flera dagar..
jo.
blev lite glad kanske då det fanns hemma när ja kom hem !

kom precis hem från tove iallafall, jag ida amanda och tove va ute på äventyr, kollade idol och sjöng singstar.
undrar hur många gånger jonte och tony fick säga åt mig &tove att va tysta hahah.

nu ska jag fortsätta trycka i mig maten<33333333333333
haha, så kollar jag på nån random film på teven som är så jefla dålig så ja vill grina HAHA.
aja puss.



Comments
Postat av: ellen :)

såg din kommentar nu, vet ej vad som hänt men har inget minne av att jag svarade på den?? :o

sv: jag tycker verkligen att du ska tänka på hur du beter dig, hon ställer alltid upp, lagar mat, väcker dig om du försovit dig (kanske inte nu men förr) osv.. ALLT en mamma gör, finns inte på denna jord, hon är värld så pass mycket mer! :)

2010-09-29 @ 20:20:44
URL: http://ellenottnargard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0