isabell olsson

världens bästa Bella!
måste bara säga att jag är så lyckligt lottad som har dig vet du det?
vill bara skriva några rader så att du ska förstå hur glad jag är att jag lärt känna dig.
jag har bara känt dig i kanske 2 månader, men endå så är det som jag har känt dig hela livet, och dig kan jag prata med om vad som helst, precis vad som helst och jag vet att du hjälper mig med vad det än är.
& du vet att jag bara finns ett telefonsamtal bort om det är något och jag inte är hos dig just då, oavsett tidpunkt, plats och händelse. bara att ringa eller skicka ett sms.
har delat så mycket skratt, men endå sjukt mycket tårar med dig. har haft jättesvårt att gråta inför folk, men med dig gör det inget för jag vet att du inte dömer mig utan stöttar mig.
precis så som jag stöttar dig genom allt ska du veta!
lämna mig aldrig.

Comments
Postat av: Linnea Larsson

Hej gillar din blogg otroligt mycket.



Tänkte bara fråga är bella din nya bästis trodde amanda va det förut. Isf vad hände mellan er.



Du är jätte fin

2011-04-07 @ 01:24:24
Postat av: b

sitter här och vill ärligt talat gråta! du är så underbar min kära vän, dom stunder jag delar med dig spelar det ingen roll vilket humör jag är på, för du får mig jämt att se något bra i allt, hitta en anledning till varför det är så och vad som händer sen. du lär mig så mycket nytt som jag aldrig tänkt på förr, du är min förebild, min bästavän och storasyster.

jag lämnar dig aldrig, jag låter inte ens döden skilja oss åt. jag tänker vara vid din sida, död som levande.

2011-04-07 @ 18:18:27
URL: http://bellaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0