svar

Jesy om ?!:
Håller du på med nån?

svar; det har faktiskt inte mina bloggläsare något med att göra förtillfället, tycker att det är en privat sak som jag helst håller för mig själv om det nu skulle vara så :)




Anonym om ?!:
hur lära du känna bella

svar; ja hur..? träffades första gången förra sommaren i juli nångång?
men sen hade vi prata på msn några gånger nu i början av året. så blev det att hon följde med mig hem till en kompis som visade sig vara hennes kusin.
sen blev det att vi träffades mer genom en kille jag höll på med då, blev massa tjafs mellan mig och han och allt blev bara kaos. så vi pratade väldigt mycket, och sen så träffades vi mer o mer och nu är hon en av mina bästavänner som jag litar på till hundra procent !

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0