let the rain wash away, all the pain of yesterday.

kan inte förstå att det är folk som kollar min blogg fortfarande :o
men tänkte berätta lite kort om varför jag lagt ner den ett tag.
jag har alltså flyttat från gävle, bor nu i fosterfamilj i långshyttan.
ett litet ställe ca 2 mil ifrån hofors.
har inte så mkt att göra här men har fått lite vänner o så iallafall.
har bott här i snart tre veckor och jag trivs jättebra.
vet inte hur det blir med skolan till hösten, om jag får börja i falun eller hedemora, eller gå nian igen här i långsta.
vet inte heller hur länge jag ska bo här, obestämd tid eftersom det blev en sån akut flytt hit.
så, nu vet ni :)
bara att fråga om nån undrar nånting.
idag ska jag förmodligen klippa och färga håret, ska bli skönt med en förändring!

Comments
Postat av: sara

hej, gillar din blogg och tycker synd om dig på nått vis.



jag har några frågor inga speciella eller så men har du tid kan du ju svara.



1. saknar du alla vänner eller några speciella isf vilka?

2. Bella & amanda som du är med mest, hur mår dom när du är en bit ifrån?

3. har du nån kontakt med din familj?

om inte är de jobbigt.

4. saknar du staden gävle

5. Skulle du få ändra nått som hänt isf vad?



kram Sara :)

2011-07-12 @ 10:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0