22

Sitter och funderar på om jag ska orka ta mig ner för trappan till duschen..Suttit ett bra tag så det blir nog ett tag till innan orken kommer hehe.
Fick iallafall nå ryck igårkväll och skulle ha B&J och godis, så mamma och jag åkte te konsum och köpte godis, men min älskade chunky monkey fanns inte där, så vi åkte te statoil. Fanns inte där heller, hemmakväll, näe. Konsum på söder, näe.
Så åkte vi te ica på Brynäs och där fanns det hehehehe, köpte två stycken och sen åkte vi hem och kika tv och jag va allmänt fet.
Ska nog hämta godiset och vara lite fet ett tag till.

Comments
Postat av: t

bortskämd du e..<3

2011-09-22 @ 17:38:23
Postat av: f

håller med "T"ommy(?) vid den punkten helt klart! <3

2011-09-22 @ 22:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0