24

Inte så jättevarmt ute nu direkt.. hade kofta på mig så det blåste rakt igenom.
Fyfan, tacka vet jag mina stora hoods.
Sitter i sängen nu och käkar ostbågar och godis och min älskade juice.
Pratar med världensbästa.
Är så jävla trött så ögonen rullar väl ut och iväg snart.
Va iallafall med Amanda, Victor och Alex ikväll.
Drog te ishallen först och sen donken o käka lite, efter det drog vi till nån Issa eller vad hon nu hette, där det var fest, säkert 30 pers där.
Träffa lite folk iallafall så var roligt faktiskt, tills polisen kom som vanligt haha.
Så då var det bara att dra sig hemåt.
Ska nog sova snart antar jag, men lite mera godis ska nog gå ner hehe.

Comments
Postat av: f

SGJSKOGIHJSGHNREIHNJDN!! du förstår precis va jag menar <3

2011-09-24 @ 00:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0