skulä

Tjenare babs!
Skolan nu, höll nästan inte på att komma upp imorse. Har nog aldrig varit så fucking trött i hela mitt liv.
Så fucking trött, fattaru?!?!? Haahaa nejorkar inte med mig själv idag.
Tydligen så ska jag gå barnochfritid i höst, min lärare och studivägledare bestämde det åt mig nyss.
Hahaha gud, jag på barn och fritid. Yess! Hhahahaha.

Jag och Ida ska gå nån jävla promenad om ett tag eftersom hon inte har med sig idrottskläder.Och det snöar, yess! Trevligt.
Slutar iallafall halv två och sen ska jag leka med adam.
Nu kom min lärare och sa att hon tycker att jag ska gå industri haha. Låter faktiskt helt okej!
Dock ska väl folk jag inte riktigt vill gå med, gå det programmet.
Men det skiter man väl i.


Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0