I fucking need u.

Hade det jättekul och mysigt igår hemma hos Johannes, vi gjorde väl inte så mkt, gick ut en sväng och sen kolla vi film.
Va väl hemma efter halv ett nångång.
Och idag har ja vart i Hedemora hela dagen, dåligt man frös då.. Kändes som jag skulle börja grina hahhaha.
Även käkat donken 2 ggr idag, känner mig asfet. Har fan inte tränat på en vecka.. illa.
Känner ju lagomt hur ångesten smyger sig på haha.
Nu ska jag och Carro ligga i soffan hela kvällen/natten och kika filmer och tjocka oss medans Marie ska till Blnge och äta med nå kompisar.
Jag skulle ju egentligen med Johannes och några o kika nattbio men det sket ju sig. Jaja.

Och självklart så har jag köpt b&j chunky monkey! Världens godaste glass.
Nu ska jag kika efter nån mera film att fixa till sen.


såhär ser jag ut just nu!







Såhär såg jag ut igår!






Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0