alla brustna hjärtan ser likadana ut

kanske kan vara smart att tänka på sig själv ibland, men inte överdrivet mycket . konstigt att jag är en aning arg ?

du förlorade min tillit när du släppte min hand.

du flyger högre än oss andra,
man får se upp varenda gång
först när du tar dig ner på jorden,
först då kan jag va din vän igen.
du vill ha det du förlorat,
men mig får du inte tillbaks på ett tag.




kom precis hem efter att ha varit i äby med ida, lite bilder från idag & igår!

  
köpte fel rockstar:(

 
så ruuuligt hade ida på matchen på nynäs hahah

 

 
regnregnregnregn...

 

 

 
snygging med vinterjackan på !

 

 

Comments
Postat av: ida jansson

fina bilder isa! (((((:

2010-08-30 @ 17:48:55
URL: http://idajanssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0