blabla

nu har det blivit så som jag sa till dig, umgås aldrig med oss längre, hör inte ens av dig. du har inte sagt ngt till mig på fyra dagar. vet du hur det känns ? & jag säger inte att du kommer bli sårad, men om du blir det, så kommer ingen finnas kvar här om du fortsätter såhär. iallfall inte jag, så va beredd på det(:
& jag tycker inte att du har blivit en annan människa, utan jag vet att du har det. känner dig knappt längre.
men visst det är kanske så du vill ha det så de e lugnt med mig, verkligen, det är faktiskt det!
säger bara det så att du vet, inte för att jag tror att du har tid att läsa det här för du är ju för upptagen med annat. men verkar nästan vara enda sättet just nu. hör av dig om du har lust nån gång. :)





aja taggar te skolan snart, peace.

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0