tjohejpårejshalalalal

nyss keeeeka,sitter på idas altan medans hon och felix spelar lite fotboll nu, tror att jag ska ta och vara med en sväng snart jag &så!

blev inge uppsala todaaay för ida inte hann få sina pengar, tror vi drar dit imorgon ist.

kul dag man har haft allt har varit bajs -.-
före första så skulle vi bowla, paLlA.
sen tappa jag min piercing, måste köpa ny imorrn alltså.
missa bussen,
missa tåget.
facebook hade damp.
håller på att bli sjuk.
sen har mina hörlurar gått sönder så jag beställde nya, fick dom idag och det va samma fel på dom, så då äre alltså fel på mobilen. ska köpa ny. en touch bara för att jag tycker om att trycka på skärmen hahah.
kukdag alltså -.-

nej nu ska jag ta och spela lite, HEIDO ;*







Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0