världelöst skit + dagens höjdpunkter

Anonym om sitter i soffan och ska kika lite på kalle...:
hahaha du har inte alls skate/street stil, du har bara stora tröjor och de är inte de.


svar; asso skämtar du med mig lilla du?
har jag sagt att jag har skate/street stil lr?
det är ju du som har antagit det isf, & jag tycker knappt att sånna här kommentarer är värda att svara på men jag måste få det sagt, kommer inte svara på en enda anonym kommentar till för alla är så världelösa om man inte vågar stå för det man säger/tycker.
skaffa ett eget liv ist för att bry dig så mycket om nån annans =)
& jag tycker inte att jag har någon speciell stil egentligen, utan jag tar på mig det jag känner mig bekväm i och gillar, mer än så är det inte.
lr du kanske går runt i kläder du tycker är fula & obekväma vad vet jag ? men det får du väl göra om du vill, det är inte mitt val.
så nästa gång du lr någon annan ska skriva nåt världelöst skit, kan ni ju åtminstonde skriva namn så kanske jag tar åt mig ;)






  julafton idag va helt okej faktiskt, fick en massa bra saker som jag är grymt nöjd med.

  så slänger upp några bilder på det mesta av mina saker, har tyvär ingen bild på systemkameran jag fick hohoh.

















GODNATT

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0