imma fight til we see the sunlight babe

kommer inte ens ihåg alla saker jag har gjort den här dagen, riktigt galen dag.

men jag vaknade iallafall ganska tidigt, drog hem till tove och va med henne & amanda ett tag, vi drog till valbo & mötte robin o fixa.
sen drog vi till stan, mötte mohamed, andreas, danne, mike, vedran & cornelia.
skulle egentligen till bollan med pipa & dricka men bestämde oss för gävlestrand istället.
sjukt kallt det har varit idag. 16+, man ba men halllååå? sverige som solen glömde bort halva sommaren.
är det höst nu eller ?
imorrn kanske jag ska ner till stan och köpa en mössa, helt seriöst ! fyfan va mysigt att dra på sig en stor skön mössa över huvudet när det blåser riktigt kallt!

aja tillbaka till dagen, vi bestämde oss iaf för att dra hem till mike efter kanske en halvtimme.
såklart kommer det en taxibil förbi också börjar dom käfta med taxichauffören.
så körde han över mikes longboard med bilen HAHA va kul det var!
mike fick damp, han i taxin också.
så självklart ringde han polisen... & eftersom att polishuset ligger typ bredvid där så kom en polisbil på ca 2 min.
tog alla dricka, hällde ut rakt framför ögonen på oss, mohamed blev helt förtvivlad och börja nästan grina.
jag stog och skratta och filma, tror det va det roligaste på länge hahah!
så snacka dom med oss om massa att man inte ska bråka m dom i taxin & blablablaBLA.

vi tog oss iallafall hem till mike, dunkade musik som fan och bara tog det lungt. utan dricka haha!
skulle ta tolv bussen hem, så jag andreas amanda cornelia tove och danne skulle gå till stan och försöka hinna med våra bussar.
dom hann med sin buss , men inte jag (y'
så tove & cornelia stannade med mig tills mike och vedran kom och höll mig sällis, sen snacka jag med becca, maria & amanda ett tag tills bussen gick.
jävla nice dag faktiskt, tog massa bilder men vet inte hur man lägger in dom på datan från marres kamera så det får väl bli senare då:)


imorrn åker familjen till sthlm för att gå på grönan, så man blir ensam hemma hela dygnet, det gillas !
ska nog sova snart iallafall, för min hjärna är helt slutkörd,verkligen !

blev ett jävligt långt inlägg, men en dag med mycket händelser.

nu säger trötta bellis godnatt! peace


slänger upp en bild robin gjorde åt mig iaf, cuuuult !


Comments
Postat av: sarastille - vinn smycken för 200 kronor hos mig

kul att du är med och tävlar :)

2010-07-24 @ 11:01:15
URL: http://stiille.blogg.se/
Postat av: Tanja

åh tack så mycket! :D

2010-07-24 @ 11:42:28
URL: http://jjustlikethat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0