sry!

glömde helt bort bloggen idag för det har varit jävligt stressigt!
när jag vaknade så fixade jag mig och sen drog jag hem till amanda med henne och marre, där tog vi det lugnt och gjorde tacos.
åkte ner till stan & köpte cigg &rockstar såklart!
sen drog vi vidare hem till mikaela för en tjejkväll, där vi åt mera tacos och bara snackade & spelade kort, aaaasnajz!
kom precis hem & ska nog sova strax, är trött som fan.

imorrn blire sommarkväll, och det är ju sista så man måste ju ner.
menhöres!

Comments
Postat av: Josephine

sv: jaha okej men det kan ju vara bra för att läsa upp sig :) men vad skulle du vilja gå då? jag jobbar, har slutat skolan :P

2010-07-28 @ 09:47:22
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0