Berättar om något busigt jag gjort.

en dag sent inlägg.. men vad gör det och vem bryr sig ?

något busigt jag gjort..
ingen kommer ju på när man får frågan direkt ställd till en, & jag kommer inte heller på något direkt sånt där.
men jag kommer iallafall ihåg för två år sedan tror jag.
på sista april då så hade jag gjort något & fick inte dra ner mot stan på hela kvällen, så jag sa att jag skulle ut & gå med en kompis i hagaström.
& istället tog jag bussen ner till stan & mötte alla kompisar där, & sen tog jag en sen buss hem hehe.
mina föräldrar vet fortfarande inte om det, & det har dom ju ingen anledning till att veta heller, eller hur? ;)

Comments
Postat av: Anonym

satan vad busigt

2010-11-29 @ 21:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0