kär va det sista jag skulle bli.

hur fan kan man va så sjukt omogen att man har skrivit så underbara sms till en person och sen när man skriver något tillbaka och den personen är med sina coola vänner så visar den hela smshistorian och kompisarna ringer och säger "halva inne eller?"
lär ju bara säga att väx upp förihelvete.
kan man inte stå för det man säger när man är ensam som när man är med sina vänner så kan man ju bara ta och dra åt helvete.
orkar inte längre, har försökt så många gånger att ignorera det som sagts av dina jävla kompisar. och att även dina bästavänner säger åt mig att jag ska skita i dig för du är en jävla idiot som inte vet bättre. och att du borde ha tagit mig för jag är den bästa du någonsin kommer att få.
att du har gjort bort dig så grovt mycket och att jag aldrig ska ta tillbaka dig.
fyfan för dig säger jag bara, hur fan orkar du leka med en person som du säger att du älskar, som du säger att du fortfarande inte kan släppa taget om och vill börja om från början, testa allt igen.
hur fan kan du, jag förstår inte.
kommer aldig att förstå hur du kan betee dig så jävla barnsligt som du gör.
kan du bara mogna på dig? så slipper jag sitta här gråtandes varje gång som du sårar mig, varje gång som jag verkligen tror att du har ändrat dig.
men jag är så jävla mycket starkare än dig, och det har jag verkligen lärt mig nu, för en sista gång som räckte och blev över.
nu är det över, totalt, fattar du det? och du kan inte komma tillbaka sen och be på dina bara knän och säga förlåt tusentals gånger som du redan har gjort.
fick nog tio sms som det stog förlåt i, att du verkligen ångrade att du sårade mig, slet ut mitt lilla hjärta, stampade och spottade på det.
jag har inga jävla känslor kvar tack vare dig.
men tack så jävla mycket faktiskt, så slipper jag bli sårad igen.
känner mig helt jävla känslokall, och du kan bara dra åt helvete, helt jävla seriöst.
kär var det sista jag ville bli, men jag blev det, och jag vill inte vara det.
jag kommer vara det ett bra jävla tag i dig, men jag ska bara ignorera dina sms nu, dina samtal och allting.
dra åt helvete med dig och dina jävla kompisar.
dina kompisar som sa att du va inget att ha för du inte förstog någonting, att dom va så mycket bättre än dig.
att du aldrig skulle kunna ta en tjej på allvar.
och jag trodde dom inte, nånstans så gjorde jag nog det, men jag ville inte erkänna det för mig själv.
jag ångrar att jag inte lyssnade på dina bästavänner, för dom borde veta allt om dig.
och det borde jag ha gjort innan jag föll för dig också. men det blev bara så. va inte meningen.
skulle aldrig, aldrig blivit så.
du är egentligen inte en sån kille som jag faller för men det bara blev så..
så nu när du inte svarade på mitt sms, när jag skrev väx upp. så svara du " va?:)"
ASSO SNÄLLA BARA DRAAAA, DRA NÅNSTANS DÄR DU KAN LEKA MED VEM DU VILL.
för jag orkar inte längre, är så jävla slut, min hjärna, min kropp, mina tankar.
har tillbringat de här tre månaderna av att bara tänka på dig, och förfan vad jag har slösat dom tankarna på dig. när jag hade kunnat hitta någon som va tusen ggr bättre.
kommer aldrig att förlåta dig för det här aldrig.
mycket har jag förlåtit dig för, mycket som ingen skulle ha gjort. du har betett dig som helvete mot mig.
och endå har jag tagit dina ursäkter gång på gång.
men nu räcker det, jag är värd så mycket bättre än dig.
och jag är så jävla glad att jag äntligen har insett det.
så tack!
tack för att du fick mig att inse att du är en jävla fitta och att det finns killar som är tusen gånger bättre.
tack.

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0