pass

tårarna rinner bara, fortsätter rinna. jag är rädd för mig själv.
tårarna kommer aldrig sluta rinna, o det är så sjukt jobbigt att försöka vara glad hela tiden.
och bli illa omtyckt av personer jag knappt känner, och som jag verkligen vela lära känna.
vet inte hur jag ska göra eller hur jag ska bete mig, det värsta jag vet är när folk tycker illa om mig, för jag har det absolut sämsta självförtroendet man kan ha och det menar jag verkligen.
få skit för att man umgås med personer som man mår bra av att umgås med, vara rädd hela tiden för att man umgås med dom man vill umgås med, för att andra ska tycka illa om en, jag går sönder snart.
och att bråka med en person som fan i tlf, så man får hjärnskakning, händerna blöder och man bara gråter o gråter,
och veta själv att man har sårat personer som man egentligen tycker om. det tär verkligen på en. har knappt några tårar kvar.
aja helt tom nu osv, hejdå

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0