tidsfördriv

bara en random kbry sak.

Nämn något som gjorde dig glad igår: skidor med bästa bella
Vad gjorde du kl 08 imorse: klev upp
Vad gjorde du för 15 min sedan: smsade med folk
Det sista du sa högt: varför då?
Det senaste någon sa till dig: bella, kan du släcka den där lampan där bakom?
Vad har du druckit idag: cola, fanta exotic, juice
Vad var det senaste du åt: muffinssmet
Vad var det senaste du köpte: 20 st klubbor
Vad är det för färg på din ytterdörr: vit
Vad är det för väder hos dig nu: mörkt, kallt osvosv
Godaste glassmaken: vanlij
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej
Sover du tungt: ibland
Drömmer du mardrömmar: nästan aldrig
Trivs du med ditt jobb: jobb ?
Favoritklädsel: stora sköna
Favoritlåt just nu: ingen speciell
Vad ser du om du tittar till höger: mig själv i spegeln
Vad gör dig glad just nu: bella
Vad ska du göra härnäst: tvätta av mig sminket, gå ut på en kvällscigg
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: glad
Favoritgodis: klubbor
Kläder just nu: cashwear tröja, trosor
Sommarplaner: jämtland, göteborg, gällivare 
Hur många kuddar sover du med: 11
Spelar du något instrument: ne
Morgon eller nattmänniska: både och
Vad är viktigast för dig: att mina vänner mår så bra som möjligt
Är du kittlig: ja
Snarkar du: ibland trors jag hahaha
Stjärntecken: vädur
Längtar du mest efter just nu: sängen

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0