jrsfljlskdgflödflhb

1. Hur gammal är du om fem år?
-22
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
- Mig själv
3. Hur lång är du?
-1,68
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
- P.S I love you.
5. Vem ringde du senast?
- Amanda
6. Vem ringde dig senast?
- Mamma
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
-  " ;) "
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
- Ringa
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
- Varken eller.
10. När såg du senast din mamma?
- Igår
11. Vilken ögonfärg har du?
- Grön
12. När vaknade du i dag?
- 10.20 typ
13. Vilken är din favoritjulsång?
- Haha inte fan vet jag
14. Vilken är din favoritplats?
- My bed!
15. Vilken plats föredrar du minst?
- Vettefan
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
- Den som lever får se.
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
- Morran i mumin, tycker fortfarande hon är läskig.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
- Have no idea.
19. Hur stor är din säng?
- 1,80
20. Har du stationär eller bärbar dator?
- Bärbar just nu
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
- I trosor.
22. Hur många kuddar har du i sängen?
- Nio
23. Hur många landskap har du bott i?
- 2, Gästrikland, Dalarna.
24. Vilka städer har du bott i?
- Gävle, Långshyttan. Är väl ingen stad direkt men ah.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
- Skor och strumpor?
26. Är du social?
- Ja
27. Vilken är din favoritglass?
- B&J Chunkey monkey!
28. Vilken är din favoritefterrätt?
- Marängswiss!
29. Tycker du om kinamat?
- Yess
30. Tycker du om kaffe?
- Ja, ska faktiskt gå och ta en kopp nu.
31. Vad dricker du till frukost?
- Kaffe
32. Sover du på någon särskild sida?
- Hur fan ska jag veta det när jag sover?
33. Kan du spela poker?
- Ja
34. Tycker du om att mysa/kela?
- Bästa som finns!
35. Är du en beroendemänniska?
- Haha va?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
- Ja
37. Vill du ha barn?
- Ja men inte nu.
38. Kan du några andra språk än svenska?
- Engelska, Spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans?
- Yess
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
- Poooooool
41. vad spenderar du helst pengar på?
- Kläder
42. Äger du dyrbara smycken?
- Nej
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
- Inget speciellt
44. Kan du rulla med tungan?
- Hahahah what?
45. Vem är den roligaste människan du känner?
- Typ Putte haha.
46. Sover du med gosedjur?
- Ja min hund!
47. Vad har du för ringsignal?
- Du det vettefan.
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
- Har jag säkert, nånstans.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
- Datan
50. Flirtar du mycket?
- Ne
51. Kan du byta olja på bilen?
- Ja
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
- Nej
53. Vilken var den senaste boken du läste?
- Fan vetja.
54. Läser du dagstidningen?
- Nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
- Nej
56. Dansar du i bilen?
- Självklart! Jag dansar alltid.
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
- Vettefan
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
- Ehm vetej?
59. När var du i kyrkan senast?
- Ehm ja inte på senare år iallafall
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
- Ms. Stengård
61. hur länge har du campat som längst i ett tält?
- Vet inte
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
- Kommer inte ihåg
63. Vad lyssnar du på just nu?
- Inget
64. Har du varit med i tidningen?
- Ja
65. Vad är det konstigaste du ätit?
- Vet inte
67. Vad är det för färg på din tandborste?
- Rosa
68. Hur imponerar man på dig?
- Va sig själv
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
- Amanda
70. Har du någon piercing?
- Öronen, töjning, tungan, naveln, läppen
71. Din största vinst?
- Sån där stor polly på furuvik hehehe.
72. Civilstånd?
- Tillsammans med världensbästa
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
- Facebook, vissa bloggar
74. Är du fåfäng?
- Va är det?
75. Ångrar du någonting du gjort?
- För mycket.
76. Hur gammal är din pappa?
- 45 eller nåt
77. Vilket är ditt drömjobb?
- Du det vettefan
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
- Ohja
79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
- Tre hamstrar, två kaniner, en hund.
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
- Jag kan aldrig vara riktigt seriös
- Jag bor i fosterfamilj i Dalarna
- Jag äter meduciner dagligen mot adhd, för högt blodtryck, depression, bipolärsjukdom.
81. Svär du ofta?
- Brukar bli tillsagd om att inte svära så mycket så ja haha.
82. Sverige när det är som bäst?
- Sommarkvällar
83. Kan du åka slalom?
- Yess
84. Vad har du ätit i dag?
- Ingenting alls
85. Vad har du för utbildning?
- Ingen
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
- Ehm.. Vet inte, ögonen ?
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
- Allt annat
88. Vilken är din bästa egenskap?
- Bryr mig mycket om andra
89. Vilken är din sämsta egenskap?
- Att jag ibland glömmer bort att bry mig om mig själv
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
- Inte en jävel
91. Saknar du något?
- Just nu? Min pojk..
92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
- Eh ja?!
93. Vad gör dig ledsen?
- För mycket
94. Vad gör dig glad?
- Mina vänner, och min pojke!
95. Har du varit gift eller förlovad?
- Är gift med David!
96. Vad ska du göra i helgen?
- Ta det lugnt
97. Vad är det knasigaste du gjort?
- Finns för mycket att välja på
98. Vad har du för laster?
- Say what?
99. Vem är din förebild?
- Ingen tror jag
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
- Ätaaaaaa

Comments
Postat av: Maximilia

va med på min dagens bogg tävling! Vinnaren utses imorgonkväll ! lycka till :)

2011-11-24 @ 15:53:11
URL: http://mmaximiliahollinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0