Världens bästavän

.Men varför mår han sämre av allt det du skrev, förstår inte?
du sa allt det där från hjärtat en hel text av känslor och sanning. Du mår ju inte bra som det är just nu och saken blir inte bättre för att han när så kall och trycker bort dig.
Du vet inte vad du ska göra för att få den killen du drömmer om som du önskat att du träffat under hur många år som helst. Du vet att du gjorde fel du har erkänt det, och vill ha en ny chans du vill till och med ändra på dig för att bli den han vill att du ska vara.
Du vill att han ska förlåta dig och älska dig som förr, du vet inte vart du ska ta vägen eller hur du ska bete dig för att få tillbaka honom. När du inte ens svarar på mig som du alltid gjort och ringer eller smsar mig vad det en handlar om.
Då är det som ett stor båt sjunker mer och mer för varje minut.
Du är världens underbara människa det är felix för dig med.
Ge aldrig upp bella gör inte det. Kämpa!
Jag är med dig hela vägen vare sig du inte vill eller inte. Jag kommer vara det där jävla jobbiga blåstret som vägrar försvinna. Jag skiter i om du kommer skrika eller be mig dra åt helvetet jag släpper dig inte.
Du är den som får mig förstå saker, den som lugnar ner mig. Den jag kan skratta och gråta med tillsammans, jag älskar dig så sjukt och är så otroligt lycklig för att jag har en sådan bästavän som dig. Jag vet att du totalt skiter i det jag skriver för det kretsar mer saker i ditt huvud en att du ska lyssna,ta åt dig av det jag skriver. Jag hoppas verkligen att allt löser sig för om nån är värd lycka och kärlek så är det ta mig fan du. Jag vet att allt är totalt skit i ditt liv, du bryr dig inte om någonting för tillfället, det ända du tänker på är att du vill ha tbx felix.
Du har svårt med att ens vakna på morgonen för att gå igenom ännu en dag med en massa fel och skit hit och dit. Jag vetinte vad jag kan göra för att få dig lycklig, vetinte vad jag ska göra för att få dig på bättre humör. När jag längre inte kan sätta mig på bussen och bara åka hem till dig, inget är som förr längre. Dagen du åkte till foster familj fall en massa delar av mig bort. Jag visste inte vad jag längre skulle kunna göra, det jag menar är att du har klarat av så sjukt mycket, och är över belastat du är en vilsen liten kattunge. Jag hoppas att du snart vaknar upp och känner jag är tbx.

Texten du skrev amanda, kommer alltid ha kvar den, jag älskar dig !

Comments
Postat av: fanny wikström'

Hej sötis!

Har en tävling på min blogg just nu om två helt gratis avancerade bloggdesigner!



Har bland annat designat dessa bloggar: Feliciakyller.nu, Sagahusberg.blogg.se & Elliu.blogg.se + många andra! Min egen också självklart.



Jag gör inte gratis i vanliga fall så detta är ett grymt tillfälle för alla som vill ha en snygg blogg!



LÄNK TILL TÄVLINGEN: http://fannywikstrm.blogg.se/2011/november/vinn-en-gratis-bloggdesign-tva-st-vinnare.html#comment

2011-11-26 @ 23:44:32
URL: http://fannywikstrm.blogg.se/
Postat av: amanda andersson

<3 älskar dig med min bella<3

2011-11-27 @ 23:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0