sleeping sickness

Blev Valbo med Amanda idag/ikväll.
Köpte jeans bara och sedan spenderade vi våran onsdag med att vänta på David i fyra timmar.
Så Amanda drog hem, och jag umgicks med David och Robin ett tag.
Sitter i min säng nu och r hur sjukt trött som helst men eftersom jag ska på nån hjärnundersökning imorgonbitti så får jag bara sova min halva vanliga nattsömn. Så ska egentligen lägga mig typ fyra inatt.. Vilket kommer gå rätt åt helvete.
Så därför ska jag gå ut i köket och rensa skafferiet på kakor. Vi har sjukt mycket kakor här hemma kan jag säga.. Men inte så länge till för jag ska äta upp allaaaaaaaa!
heiiii det här är jag, jag är blå.

Comments
Postat av: t

smurfan<3

2011-10-27 @ 20:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0