Bigbrother

Kom nyss hem efter en dag/kväll med pojkarna!
Roligt roligt.
Kikade bigbrother nu en sväng innan jag begav mig hemåt.
Och fan va alla tjatar om den där jävla Hanna.
Jag kan ju hålla med om att hon verkar helt totalt slutkörd i huvudet och överallt annars med.
Men när man loggar in på facebook och ser i princip 30 statusar om henne och hur dum och ful och äcklig hon är, då är det lite överdrivet.
Men hon lyckas ju med de hon gör, hon vill endast åt uppmärksamheten och det är de hon får!
Kan medge att det är ett jävligt dumt sätt av henne att försöka "bli känd" på, men hennes val och hennes liv som formar sig efter det hon gör och säger nu.
Upp till henne vad hon gör med sitt liv och vilket intryck hon vill ge sveriges befolkning.
Även om jag skulle vilja skratta henne rätt upp i ansiktet kan jag inte låta bli att endå bli imponerad över hur jävla dum hon lyckas vara och hur fort hon har fått sitt namn på hela sveriges läppar.
Ska bli intressant och följa henne så länge hon är kvar!
Men nu ska jag kika nån film och smsa lite, nattnatt!

Säg aldrig "Jag älskar dig", till någon ifall du inte menar det.
Prata aldrig om känslor om dom inte finns där.
Ta aldrig någons hand, om du ändå kommer att släppa den.
Säg aldrig att du ska, ifall du inte planerat.
Och titta aldrig i personens ögon, om allt du säger är en lögn.

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0