Orkanteeeee

Är så jävla sugen på kakor.. Vet inte om vi har några heller.
Och vill inte riskera att bli besviken om vi inte har det, så törs inte gå och kolla.
Sitter tillochmed och kollar på bilder på kakor.
Hahahaha fan är det för fel på mig egentligen.
Kommer jag aldrig få veta.
Ska slå på en film, eller slå och slå ska jag väl inte göra.
Vill drömma nåt riktigt härligt inatt, nåt som gör att man inte vill vakna på morgonen.
Men jag drömmar alltid så jävla konstiga drömmar (...åh va gott m drömmar) om upplbåsbara hästar, indianer, peter pan, och flygande svampar.
Och ja, jag är lite udda!
Men vad, låt mig?
Ska somna till en film nu och hoppas på att jag drömmer om kakor!

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0