Love lockdown

Kom hem från Orsa för någon timma sedan, varit helt underbart!
Åkte ju dit i tisdags, då hann vi inte med så mycket, men gick runt på stranden och kollade hur det såg ut. Kika på folk typ haha.
Så vi sov ju i tält då jag och Carro, och det var det värsta jag gjort i hela mitt liv, det var så jävla kallt när man vaknade att man inte orkade röra på sig ens. Fysatan. Så vi bestämde oss att sova i bilen igårnatt istället haha. Fällde ner sätena och la oss där, dock så var det vidrigt varmt när vi vaknade så svetten bara rann. Ursh .
Legat och stekt i två dagar, nu ser jag ut som en jävla kräfta. Jag skojar inte, jag är knallröd i facet! Skitsnyggt.
Men nu har jag duschat och ska sätta igång en film eller nåt.
 
Juste, fick mitt antagningsbesked idag, och jag kom iiiiiiiiiiiin!
Så jävla lycklig.
 

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0