black heart

Tjeeenare tjenare! Sitter i sängen min och har precis ätit frukost och tagit en kopp kaffe.
Kollar på nåt meningslöst på teven, men vad på teven nu för tiden är inte meningslöst?

Det tycker jag är så jävla tråkigt, förut var det roligt att tillexempel kolla på Scrubs, How I met your mother osv. Nu har man sett alla avsnitt men dom kör fortfarande samma och samma hela tiden. Tror inte att det finns nån som har missat det.
Å andra sidan så kollar jag faktiskt inte så värst mycket på teve, och det är ju bra. Fast det står alltid på i bakgrunden oavsett vad jag gör eller vart jag är haha.
Nu i lägenheten jag ska flytta in i på måndag så finns det en jätteliten tjockteve så nu blir det nog inte alls att titta på teve nå mycket.
Men hörs!

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0